Київський рок-гурт “Самі Свої”- самобутній колектив, який синтезує різноманітні музичні стилі (арт, фольк, хард, фанк, панк, психодел та ін.) та в поєднанні з авторською творчістю лідера гурту Олега Сухарєва досягає власної оригінальності.
Гурт був заснований в 1996 році.
Різноманітність репертуару гурту дозволяє брати участь в різнопланових акціях та концертах.
Гурт "Без питань" заснований літом 2008 року з появою бас-гітариста Руслана, хоча формально гурт вже існував близько двох років. Саме літом 2008 починається розвиток "Без питань". Незабаром перші виступи на Хрещатику 28 вересня 2008 у рамках протестного концерту "Рок Проти Узаконення Рабства", потім хлопці вирушають у Львів спробувати щастя на відбірковому турі міжнародного конкурсу Global Battle of the Bands. Тут починаються перші розчарування, перша критика. Але все це лише дає поштовх до більшої роботи над собою. У листопаді приходить на думку ідея зробити запис, все відбувається у рідному гаражі (на репетиційній базі гурту). Перші демо теж не дають змоги пишатися собою і змушують напружуватись ще більше. У грудні 2008 у складі команди відбуваються зміни, у гурту зявляється новий барабанщик, молодий та переспективний Олег. Починається новий етап розвитку, більш динамічніший. Знов робота над новим матеріалом. У лютому 2009 "Без питань" з новими силами починає виступати:1 лютого 2009 року, виступ у клубі Філіну рамках РокТус, 7 лютого, клуб Барви, 27 лютого знову Барви, 4 березня, виступ на Музичних Баталіях, клуб Філін.
Склад гурту: Рома Лещик - вокал, гітара. Сергій Кирпаль - гітара, вокал. Руслан Лісовенко - бас. Олег Яковлев - барабани.
Группа образована в 2001году в г.Мелитополе (Запорожск.обл.). К 2005 году коллектив перебирается в Киев и немного меняет состав в связи с занятостью некоторых участников в сторонних проектах ( ТОЛ , Мика Ньютон ). На студии "З Ранку До Ночи" пишутся первые треки . Тогда же Дзюба (ТОЛ) и Тоха параллельно начинают развивать концепцию "АУРы" как полной противоположности "ГАЛяКу". К 2008 г. налажена концертная и студийная работа ( выход альбома весна 2009 г.) .
Команда начала свой творческий путь в 2003 году, за это время её состав менялся неоднократно в поисках подходящих музыкантов. В данный момент "Луна под Пресом" изменила состав и отношение к музыке, занимается подготовкой концертной программы...
Зі “Всесвітнього Довідника Скарбів Націй” (“The World Wide Reference Book of The Nation’s Treasures”, “Europeana”, 2008, the virtual edition):
“ГАЙДАМАКИ - музична формація України, що мислить по-європейськи. Має власне альтернативне обличчя, живу основу українського фолку, чіткий соціальний меседж, що формує команда освічених музикантів високого рівня. Інтелектуальна етно-система, що є світовим прикладом яскравої world music культури, синтезом сучасного року, дабу, панку, реггі, ска, глибинних скарбів української та балканської музики. Гурт, сформований у часи глобальних історичних змін та становлення української національної свідомості. Вийшов з андеграунду, але не у вітчизняну музичну еліту та закордонну діаспору – їм аплодує Європа. Її гайдамацька аудиторія зросла від перехожих на вулицях Берліну до багатотисячних майданчиків найбільших фестивалів світу: "Lowlands", “Mundial", "Przystanek Woodstock". Альбоми групи виходять в Україні, Англії, Польщі, Німеччині, Чехії, Словаччині, Росії на одному з чотирьох мейджорів “ЕМІ” та на найкращому лейблі світу за версією WOMEX – німецькому рекордингу „Eastblok”. Концертна діяльність поєднує Чорне море та Норвезьке, країни балтійські та романо-германські, розуми та ідеї людей усього світу.”
Думается, что богом забытый городок Стаханов, как нельзя лучше подошел для рождения рок-группы с громким названием «Царство Небесное». В прошлом этот город - родина Стахановского движения, а теперь - родина закрытых шахт. Ну, да ладно, будем считать, что уголь в недрах закончился и все движение прекратилось, а «живописнейшие» терриконы остались нам в эстетическое наследие на долгую добрую память, подтверждая своей геометрией, что все земное тянется вверх. Еще будучи в Советской Армии, два земляка максималиста, переписываясь по старой дружбе, мечтали о рок-банде. И, по возвращению из вооруженных сил СССР, уже на территорию «незалежної України», весной, когда все вокруг оживает и обретает новый смысл, банда образовалась. Название пришло само собой, из телевизора, где одна из известнейших актрис помянула своего учителя. Это было как гром среди ясного неба, переглянувшись, мы поняли, что это оно.
После квартирных репетиций и нескольких смешных сеансов звукозаписи, мы вышли из подполья, а затем на рок-подмостки нашего города и области. Это стало самым началом и вылилось в улично-самодеятельное движение, напоминавшее маскарад, увлекавшую с головой игру, где никто не имел начального музыкального образования, а только разносторонние музыкальные пристрастия: «Калинов мост» и «Doors», «King Crimson» и «Гражданская оборона», «Led Zeppelin» и «Faith No More».
Дальше, как во всемирной истории: взлеты, падения, разочарования, поездки, концерты, мучительные развалы и смены состава, апатия, длительные перерывы и такое, до боли знакомое, ощущение музыкального оргазма. Наверное, те, кто испытал и ощутил это каждой клеточкой своего осязаемого и неосязаемого естества, уже никогда не сможет просто взять и завязать.
С того момента прошло уже больше 10 лет и единственное о чем бы хотелось сказать, что рок-группа Царство Небесное никакое ни богохульство и тем более не стеб.
«Музика групи поєднує психоделію з ритмами та мелодикою слов'янського, зокрема, українського язичництва. Використовуються елементи музики українського бароко та середньовіччя. Виступи групи Вій нагадують радше не сейшн (у звичайному розумінні), а потужне дійство, яке проходить «non-stop». За рахунок включення до аранжировки акустичних інструментів (комуз, віолончель, флейта, гобой, банджо), потужної ритмічної групи (окрім звичайної ударної установки - конго, тамтами та ін.), у поєднанні з використовуваними на концерті аудіозаписами шумів природи, голосами птахів та тварин, створюється майже містична атмосфера, стан, що переносить глядача із залу на багато віків назад, до поганських джерел людства, до природи, землі, до втраченого сьогодні людиною зв'язку з Космосом…».
Стиль - прогресивний фанк-рок У середині вересня житомирський фанк-гурт «АнтиПоп» видав свій перший демо-альбом «Фанкоманія», який без перебільшення можна назвати переламним моментом в історії гурту...